Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden, retourneren en verkeerde levering.

    VERZENDEN

    Voor kleinere producten kan u de keuze maken om deze via brievenbuspost te laten verzenden. Via deze manier is er geen track-and-trace code beschikbaar en is de verzendtijd langer. 

    Pakketpost: deze wordt in behandeling genomen door Bpost of DPD. Toestellen worden altijd verzonden via DPD. Een track-and-trace nummer wordt u doorgestuurd en Bpost/DPD houdt u op de hoogte van de verschillende verzendstadia.  U kan ook kiezen voor zaterdaglevering, deze extra optie ziet u bij het afwerken van uw bestelling.

    Vanaf een bestelling van 75 € nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en is de verzending GRATIS in België.

     

     

    België

    Nederland,
    Frankrijk, 

    Bestellingen boven 75 €

    GRATIS

    9,99 €

    Brievenbuspost (niet beschikbaar voor alle artikelen)

    5 €

    /

    Bestellingen tot 30 kg
    Geleverd thuis of kantoor

    7,99 €

    9,99 €

    Geleverd in pakjesautomaat Bpost

    5.99 €

     / 

    Geleverd in postpunt

    5,99 €

     /

    Zaterdaglevering (mogelijk tot vrijdag 14u)

    9,99 €

    /

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Levertermijn

    Wij verwerken elke bestelling geplaatst en betaald voor 15 uur diezelfde werkdag.
    Dit wil zeggen dat wij elke dag de bestellingen overhandigen aan Bpost of DPD.

    Zowel Bpost als DPD streven ernaar om de dag nadien te leveren, u kan uw exact levermoment volgen via de tracking code die u doorgemaild werd.
    Bij momenten van drukte is het mogelijk dat u meer dan 1 werkdag op uw pakket moet wachten.

     

    Bestellingen met een afwijkende levertermijn.

    Wij verzenden pas als de bestelling compleet is. Heeft u toch bepaalde producten uit uw bestelling sneller nodig? Dan sturen wij graag wat beschikbaar is al naar u toe en verzenden wij het tweede deel later, mits betaling van extra verzendkosten.

    Retour door Bpost door fout adres/ niet afhalen/verkeerd product besteld.

    Wanneer uw bestelling door Bpost terug naar afzender wordt gestuurd (om welke reden dan ook) nemen wij zelf geen contact meer op met u als klant. U heeft 14 dagen de tijd na ontvangst van de retour bij ons om contact te nemen. Nadien wordt uw bestelling geannuleerd. Wilt u uw pakket opnieuw laten verzenden? Dan worden hiervoor extra verzendkosten gerekend. Wanneer u de bestelling niet wil laten terug opsturen, crediteren wij de bestelling voor u met een aftrek van de verzendkosten.

     

    AFHALEN

    Zodra u van ons een berichtje krijgt dat uw pakketje klaar is, kan u dit afhalen
    van dinsdag t.e.m. zaterdag van 10.00-12.30 u en van 13.30 u tot 18.00 u
    in de winkel te Kouterbosstraat 26- 9420 Erpe.
    Zonder berichtje van ons, kunnen wij niet garanderen dat uw pakket klaar staat.

     

    IETS VERGETEN?

    Uw bestelling afgewerkt en toch nog iets vergeten? Zolang uw pakket nog niet is verzonden,
    m.a.w .zolang u nog geen tracking code heeft ontvangen, kan u nog iets toevoegen.
    Dit is meestal mogelijk tot 14u dezelfde werkdag van uw bestelling.
    U plaatst een tweede bestelling en kiest voor "toevoegen aan EERDER order dat nog NIET is verzonden". Zo kunnen wij deze bestellingen samenvoegen en samen verzenden.
    Is uw bestelling toch al verzonden of heeft u geen eerder order ? Dan zullen u de verzendkosten aangerekend worden.


    RETOURNEREN

    Als consument heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na de aanmelding van de retournening, nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten (indien van toepassing) gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
    Let op: voor zakelijke bestellingen gelden er andere retourvoorwaarden dan voor consumenten.

    Hoe meld ik mijn retour aan?

    Jouw retour aanmelden is heel simpel. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst van jouw product(en) bij ons aan. Je kunt dit eenvoudig doen door DIT FORMULIER in te vullen.  Vermeld hierbij jouw ordernummer zodat we je snel van dienst kunnen zijn.

    Na het aanmelden van je retour ontvang je van ons een e-mail met daarin een retourformulier.
    De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening, tenzij de schuld bij ons ligt (bijvoorbeeld wanneer je een verkeerd product van ons hebt ontvangen). Een product retourneren in de winkel is mogelijk, tevens enkel begeleid met het retourformulier, dus na aanmelding van de retour.

    Let er op dat je retour aan een aantal voorwaarden moet voldoen wanneer je het naar ons terugstuurt:

    • Stuur jouw producten in de originele verpakking en inclusief alle accessoires naar ons toe.
    • Zorg ervoor dat je retour in een goed beschermende doos naar ons wordt teruggestuurd. Zo voorkom je dat het product beschadigd bij ons aankomt
    • Elke retour moet verstuurd worden met het retourformulier. Zonder retourformulier wordt er geen kredietnota opgemaakt, geen retourname zonder voorgaande kennisname

    Wanneer we jouw retour hebben ontvangen, wordt deze door onze retourafdeling gecontroleerd op de staat en werking van het product (indien van toepassing). Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is én begeleid is door het retourformulier.

    De klant mag de producten tijdens de herroepingstermijn niet gebruiken. Indien het teruggestuurde product beschadigd is of op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt LouVik bvba zich het recht voor om een schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering te wijten aan de klant of een onvoldoende beschermde retourzending.

    Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.  Door de aard van de elektronische snijtoestellen en transferpersen moeten deze ongebruikt zijn en niet geregistreerd bij de desbetreffende leveranciers (Silhouette - Secabo - Cricut - Sawgrass - Calortrans - Siser - ...).
    Bij registratie van deze toestellen en dus het ontvangen van de voordelen (bv. gratis tegoed in afbeeldingendatabase, gratis academylessen...), krijgen deze goederen een persoonlijk karakter en kan de klant het herroepingsrecht niet uitoefenen.

    LouVik bv sluit tevens volgende retournames uit : hemden, blouses die uit de fabrieksverpakking zijn gehaald, ondergoed & sokken, film & veredelingsfolies (folies uit de B2B categorie), garens, druk-en stik accessoires, materialen van het merk Brook Tavener zonder geen originele verpakking of originele kleerhangers, bewerkte, bevuilde of geurende goederen.

    Zakelijk

    Voor zakelijke bestellingen gelden andere regels en wetten dan voor consumenten (ook wanneer je een zakelijke bestelling hebt geplaatst voor eigen gebruik). Zo heb je als bedrijf of organisatie een ‘onderzoeksplicht’ naar de bestelde producten en ben je uitgesloten van het retourrecht (de wet ‘Kopen op Afstand’).

    De bestelling kan als zakelijke worden beschouwd wanneer deze voldoet aan een, of meerdere, van de volgende voorwaarden:

    • De bestelling is geplaatst via onze zakelijke webshop.
    • De bestelling is geplaatst met een zakelijk/bedrijfs e-mailadres (eindigend op ‘@bedrijfsnaam.be).
    • Er is een bedrijfsnaam en/of btw nummer opgegeven tijdens het bestelproces.
    • Er is een product besteld dat strikt voor zakelijk gebruik is bedoeld

    Ben je toch niet tevreden over jouw (zakelijke) bestelling? Neem dan contact op met [email protected] met vermelding van je ordernummer om het zakelijk retourformulier te ontvangen.

    Voor het verwerken van een zakelijke retour rekenen wij doorgaans 25% verwerkingskosten.

    Is jouw bestelling nog niet verzonden?
    Dan kun je deze zonder verplichtingen nog tijdig annuleren. Hier worden geen annulerings- of verwerkingskosten voor berekend.

     

    VERKEERD PRODUCT?

    Heeft u een product ontvangen dat u niet heeft besteld? Dan hebben wij een fout gemaakt en excuseren wij ons! Ondanks dat wij enorme aandacht hebben voor het correct inpakken, gebeurt er ook bij ons af en toe een foutje.
    Om dit zo snel mogelijk op te lossen vragen we een foto van uw bestelling/ verpakking (open of gebruik het product niet...), vergelijken wij dit met de inpakbeelden en bezorgen u, indien nodig, een retouretiket, zodat u het verkeerde product terug aan ons kan terugbezorgen via Bpost.
    Zodra wij het verkeerde product mogen ontvangen hebben, verzenden wij onmiddellijk het correcte product. Uiteraard kan omwisselen in de winkel op elk moment.

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »