FAQ

  • Geplaatst op
  • Geplaatst in faq
FAQ

FAQ

1. Vragen over de verzending?

POSTNL

* Wij verzenden onze pakketten met Bpost, steeds met een track-and-trace nummer.
Dit track-and-trace nummer wordt ook doorgemaild naar de klant.

*Elke bestelling geplaatst én betaald voor 15 uur, wordt de volgende werkdag geleverd (ook in Nederland) (op voorwaarde dat de producten in voorraad zijn. Textiel heeft een andere levertijd).


* Zodra het pakket is overhandigd aan BPost door Silhouetteshop, kan Silhouetteshop niet verantwoordelijk gesteld worden voor laattijdige levering.Weersomstandigheden of problemen in het sorteercentrum hebben in het verleden al gezorgd voor latere leveringen.


* Is uw pakket (de doos) beschadigd of zelfs open bij levering? Ontvang en teken dan NIET voor het pakket. Zodra het pakket getekend is voor ontvangst, verklaart de koper zich akkoord met de staat waarin het pakket zich bevindt.


* Bent u niet thuis wanneer uw pakket geleverd wordt? Dan levert BPost uw pakket af bij de buren of een andere plaats.  U kan uw voorkeur aan Bpost doorgeven als u uw track-and-trace nummer ontvangt.

* Boven een bestelbedrag van 50€, is de verzending gratis (ook voor Nederland en Luxemburg).

BPOST

* Voor sommige artikelen (die in een brievenbusdoos passen) wordt ook gekozen worden voor Bpost.


* Dit is gewone briefpost ZONDER track-and-trace nummer.


* Bij niet-ontvangst van de gewone briefpost, moet de klant zich wenden tot zijn postkantoor en/of postbode.

2. Vragen over uw bestelling?

* Wij beantwoorden via e-mail geen vragen meer over een bestelling. Elke vraag die nodig is, kan gesteld worden via het ticket-systeem van onze webshop. 


* U kan dit ticketsysteem bereiken door in te loggen op uw account en daarna kan u bij "Mijn tickets" uw vraag stellen.


* Gelieve bij het onderwerp van uw vraag uw ordernummer te schrijven, zodat wij de vraag onmiddellijk kunnen linken aan uw bestelling.


* Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw ticket. Meestal is dit 1 à 2 werkdagen later.

3. Uw bestelling is niet compleet of fout?

* Dan was er een onderdeel tijdelijk niet voorradig. Dit wordt steeds aangeduid op uw pakbon (het blad met het verzendetiket op), d.m.v. een melding ofwel zit er bij uw bestelling een pakbon waar het niet-voorradige product NIET aangevinkt is.
Wij streven ernaar om dit niet-voorradige product zo snel als mogelijk te verzenden naar u.

* Alle producten zijn aangevinkt op de pakbon en toch ontbreekt er een product? Dan vragen wij steeds eerst een melding via het ticketsysteem én een foto van uw bestelling en uw pakbon naar ons door te sturen. Hieruit kunnen wij afleiden wie uw bestelling ingepakt heeft en kunnen we verdere stappen ondernemen om onze fout op te lossen.

* U heeft een verkeerd product ontvangen? Dan vragen wij ook hier een melding via het ticketsysteem en een foto naar ons mailadres. 

4. Uw bestelling bevat textiel?

* Textiel (en ook blanco tassen) heeft een extra levertermijn van 3 à 4 werkdagen (met uitzonderingen rond de feestdagen). Uw bestelling met textiel wordt pas verzonden als deze compleet is.


* Heeft u dringend ander materiaal nodig? Dan is het het beste om uw textiel in een aparte bestelling te plaatsen.

5. Workshops

* Workshops die niet kunnen afgerekend worden, die niet op voorradig staan, zijn volzet. Voor deze workshops kunnen er dus geen inschrijvingen meer gemaakt worden.

* Workshops worden steeds OP VOORHAND betaald. Er kan voor workshops niet gekozen worden voor "betalen bij afhalen". 

* Bij het afrekenen van het winkelmandje, wordt bij een workshop gekozen voor "AFHALEN" en niet voor verzenden.

6. Vragen over de software of de machine?

* Voor vragen of de software/updates van de Silhouette machines, kan u onder meer hier terecht:
https://www.silhouetteamerica.com/faq


* Silhouette zelf heeft een uitmuntend en uitgebreid you-tube kanaal waar alle software en producten tot in detail wordt uitgelegd: https://www.youtube.com/user/SilhouetteAmericaInc

* Uiteraard staan wij wel klaar voor ONZE klanten die vragen hebben over de software of over hun machine. Deze vragen worden enkel en alleen beantwoord via het ticketsysteem van de webshop, samen met het ordernummer van de bestelling waarin het toestel werd aangekocht.

7. Zakelijke aankoop?

* Bij het aanmaken van een account, kan u kiezen om zich te registreren als zakelijke klant. D.w.z. dat uw bedrijfsgegevens en BTW of KVK nummer kan ingevuld worden. De factuur wordt automatisch doorgestuurd naar uw e-mailadres na een aantal werkdagen.

8. Telefonisch bereikbaar?

Wij zijn tijdens werkdagen van 10.00-12.30 en van 13.30 tot 18.00 ook telefonisch bereikbaar op het volgende nummer 053 28 06 09.
Voor vragen waarin we een ordernummer nodig hebben, zullen we doorverwijzen naar het ticketsysteem van de webshop.
Voor vragen over bestellingen, zullen we doorverwijzen naar het ticketsysteem van de webshop.
Voor vragen over niet-complete/foute bestellingen zullen we doorverwijzen naar het ticketsysteem van de webshop.

 

 

Recente artikelen
Tags