Klantenservice en FAQ
Klantenservice en FAQ

Klantenservice en FAQ
Om je het allersnelst te kunnen helpen, bel je het beste tijdens de openingsuren naar 053280609.
Zo kom je terecht bij onze inpakdienst en kunnen ze snel helpen. Als de telefoon niet wordt beantwoord, of het is bezet, dan graag iets later terugbellen. Dit wil zeggen dat het in de winkel even te druk is om de telefoon aan te nemen.
Je kan ook een ticket aanmaken in je account of contact opnemen via e-mail.
Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moet binnen de vijf werkdagen na ontvangst worden gemeld. Meldingen na 5 werkdagen worden niet meer in rekening gebracht worden.
Het ondertekenen voor ontvangst van een beschadigd pakket of het in ontvangst nemen van het pakket, betekent dat u akkoord gaat met de staat waarin het zich op dat moment bevindt.
Zowel Bpost als DPD vragen een aantal foto's om de melding te controleren.
1) een foto van de inhoud met het kapotte product erbij
2) een foto van de doos waarin de bestelling is geleverd, met duidelijk het verzendetiket zichtbaar
Zonder deze foto's kan er geen schadeclaim ingediend worden.
Wij verwerken elke bestelling geplaatst en betaald voor 15 uur diezelfde werkdag.
Dit wil zeggen dat wij elke dag de bestellingen overhandigen aan Bpost of DPD.
Zowel Bpost als DPD streven ernaar om de werkdag nadien te leveren, u kan uw exact levermoment volgen via de tracking code die u doorgemaild werd.
Bij momenten van drukte is het mogelijk dat u meer dan 1 werkdag op uw pakket moet wachten.
Onze webshop staat niet toe dat klanten meerdere cadeauboncodes tegelijk gebruiken.
Gelukkig kunnen wij dit aanpassen en ervoor zorgen dat deze codes kunnen gecombineerd worden.
Neem hiervoor contact op via e-mail ([email protected]) met vermelding van je codes en wij doen de rest!
Jazeker! De bestelling kan opgemaakt en verzonden worden, zodra wij een ondertekende bestelbon mogen ontvangen. Dit kan via e-mail.
De factuur wordt opgemaakt met de gevraagde betaaltermijn en gegevens en kan via Peppol verzonden worden.
Onze webshop is 24/24 open en wij verzenden van maandag tem vrijdag.
Onze winkel met als adres Kouterbosstraat 26 te Erpe-Mere is geopend van dinsdag tem zaterdag.
En dat telkens van 10u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u.
Uitzonderlijke sluitingsdagen (brugdag - onvoorziene omstandigheden) kondigen wij steeds aan via onze social media en/of een bericht op de webshop.
Als onze medewerkers, of wijzelf, een klant aan het helpen zijn in de winkel, dan nemen wij inderdaad de telefoon niet op.
Wij geven op dat moment onze aandacht aan de klant die aan het afrekenen is of vragen heeft in de winkel.
U kan dan even later terugbellen, of gebruik maken van onze verschillende communicatiekanalen.
U kan een ticket aanmaken op deze webshop of u kan gebruik maken van de chatfunctie, als deze live is op dat moment.
Een klant verder helpen in de winkel duurt niet altijd heel lang en er is meestal snel iemand beschikbaar.
U kan bij elk niet-voorradig product uw e-mailadres achterlaten, zodat u automatisch wordt verwittigd van nieuwe voorraad en u dus dit product kan bestellen.
Een pre-order is een betalende reservering op een toestel dat nog niet uitgebracht is en dus een nieuw product is.
De levertijden kunnen afwijken (vroeger/later), maar worden zo goed als mogelijk duidelijk gecommuniceerd.
Een betaalde pre-order plaatsen wil zeggen dat uw bij de eerste bent die dit nieuwe product ontvangt en dat beschikbare voorraad voorbehouden wordt aan de klanten met een pre-order.
U kan op elk moment uw pre-order annuleren en een terugbetaling ontvangen.
Een bestelling met snijfolies (grote formaten, grote hoeveelheiden) vragen een levertijd van 4 tot 6 extra werkdagen.
Ondanks dat wij veel in voorraad hebben, kan het zijn dat wij bijvoorbeeld geen 10 meter Holographic blauw op voorraad hebben. Dan moeten wij dit ook doorbestellen bij onze leverancier.
De levertijden zijn maximum levertijden, maar hier moet toch rekening mee gehouden worden als u deze extra levertijd ziet bij het product.
maandag 10 u - 15 u
dinsdag tem vrijdag van 10 u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u.
We antwoorden je zo snel als mogelijk.
Socials