Klantenservice
In de kolom hierboven vindt u uitgebreid meer informatie over ons.
U kan er de openingsuren vinden, de algemene voorwaarden en ook meer informatie over het verzenden en retourneren.
Vindt u het antwoord op uw vragen niet terug?
Wilt u ons iets laten weten?
Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren middels dit formulier.
Onderaan deze pagina ziet u de meest gestelde vragen (Frequent Asked Questions).
Neem contact op
Veelgestelde vragen
FAQ
1.1 Mijn toestel / mijn mesje snijdt niet of snijdt heel slecht.
Een toestel dat niet goed snijdt kan drie problemen hebben:
1) De software heeft een update nodig.
Die vind je hier: https://www.silhouetteamerica.com/software
2) Het toestel heeft een firmware update nodig.
Die vind je hier: https://www.silhouetteamerica.com/firmware
3) Het mesje zit niet goed in de toolhouder. Het mesje moet helemaal naar beneden geduwd worden. De toolhouder moet toegeduwd worden en je moet een “klik” horen.
Het kleinste verschil zal ervoor zorgen dat het mes zich niet aanpast en er dus niet goed gesneden wordt.